Hej. Har en gammal arbetsbod som rivits ner till bara reglarna och fått ny ytterpanel av trä. På insidan ska det bli råspont. Kan man isolera med 5cm cellplastskivor? Eftersom skivorna är tunnare än reglarna så blir det ju luftspalt både mellan cellplast/ytterpanel och mellan cellplast/innervägg. Är det bra eller dåligt? Det finns alltså ingenting annat än ytterpanel, reglar och innervägg - inget tjärpapper, plast eller nånting annat, och allt är bara trä. Förutom om man då lägger frigoliten som isolering. Den kommer vara ouppvärmd året om. Blir det risk för fukt och mögel om man bara lägger dit frigoliten?