Hejsan
Jag ska dra matarrör till min nya infiltration och till brunn och tank nu och har en undring, hur ska jag frostskydda dessa enklast?
Vi kan inte gräva ner dom i backen. jag tänker mej att bygga en sandbädd för dom, dra en frostskyddskabel och sen lägga markisolerskivor ovanpå för att täcka allt med sand och massor.

Finns det nån enklare metod? Det gör det säkert iofs.

Fredrikochemma
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.