Hej,
Vi har ett trähushus från 1925. Vi har en kattvind som jag har tänkt isolera så det blir ett extrarum/pysselrum för barnen.

Har aldrig isolerat ngt tidigare så alla tips mottages!
Min tanke är
Fixa en luftspalt med läkt och masonit, sedan isolering och en ångbroms. Avslutar med gips.
Har ni några andra förslag?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.