Hejsan,

vi håller på att bygga ett badrum i källaren, fd garage. Det ligger ovan mark.

Nu ska det blivande badrummet isoleras. Vi har hört att det är bästa att isolera på utsidan. Stämmer det?
Hur ska vi bäst isolera? Någon som vet eller har erfarenhet av liknande projekt.

Ullis

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.