Hejsan,
vi håller på att bygga ett badrum i källaren, fd garage. Det ligger ovan mark.
Nu ska det blivande badrummet isoleras. Vi har hört att det är bästa att isolera på utsidan. Stämmer det?
Hur ska vi bäst isolera? Någon som vet eller har erfarenhet av liknande projekt.
Ullis