Har tänkt ersätta en masonitvägg med gips och tänkte passa på att isolera om /tilläggsisolera.
Jag är sugen att göra det med kork och undrar vad ni tycker om det samt hur mycket som skulle
tänkas behövas? Hade övrigt tänkt ersätta masoniten med dubbla gips. Ljudisolering är viktigare för mig än värmeisolering.