Hej.
Jag undrar hur man ska isolera mot krypgrund. Nu när jag rivit ut det gamla innergolvet och isolering, var det endast en tunn papp som låg mot utrymmet i krypgrunden.
Underifrån: Läkt med spridd spont, papp, isolering, spontat golv.
Hur ska jag nu göra för att få det bra?
Asfaltboard på läkt + isolering + golvspån?
Eller några andra lösningar?
M v h
/Fredrik