Hej!

Jag har en gammal bod (20kvm) med jordgolv på tomten som jag tänkte göra om till MC-förråd. Vill helst ha lite grundvärme under vintern, samt ibland värma upp så mycket så man kan meka.

Är det någon mening med att isolera upp golvet? Hur gör man isåfall? Min första tanke var att bara isolera väggar och tak, men det kanske finns enkla sätt för att nå ett hyfsat resultat även med golvet?

/Danne
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.