Tänkte isolera vårt förråd som idag står på en oisolerad betongplatta. Förrådet är fortfarande tänkt att ha som just förråd men en årstemp som är över frostfritt (d.v.s. ingen komforttemperatur).
Väggar:
Panel, vindpapp (eller liknande skiva..) och reglar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tak:
Oisolerat, råspånt med papptak.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Golv:
Oisolerad betong
Fråga:
Tips på bra utförlig guide/tips att följa för att få projektet i mål med ett gott resultat.