Hej!
Jag vill isolera mitt kallförråd till en groventré. Huset är byggt -52 med tegelfasad, men förrådet har träpanel. Yttertaket har tegelpannor med trä inunder. Väggarna är har endast träreglar på insidan för panelen utom de sista två decimetrarna vid golvet som består av ca 15cm tjock betong precis som golvet.
Hur isolerar jag (golv, tak och vägg) och hur tjockt?
Tacksam för tips, länkar, beskrivningar.
mvh /Gustav