Hej jag ska lägga nytt golv och isolera.
Vilken isolering bör jag välja? Ska jag ha plast i botten eller dylikt?
Jag ska regla 600 och ha ett 27mm furugolv.
Väggarna upp till fönstren ska oxå isoleras, ska jag ha nån vindpapp eller plast först?
Det ska upp panel där sen.
Tack på förhand Med vänlig hälsning, Alex :)
 
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Bumpar tråden i hopp om svar. jag påbörjar ungefär samma projekt i vår.
Hur löste du det? blev resultatet bra?
 
Flonjo Flonjo skrev:
Bumpar tråden i hopp om svar. jag påbörjar ungefär samma projekt i vår.
Hur löste du det? blev resultatet bra?
Antar han använde vindpapp ytterst (kalla sidan) och diffusionstät åldersbeständig plast (varma sidan) på insidan....
 
  • Gilla
Flonjo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.