Hej jag ska lägga nytt golv och isolera.
Vilken isolering bör jag välja? Ska jag ha plast i botten eller dylikt?
Jag ska regla 600 och ha ett 27mm furugolv.
Väggarna upp till fönstren ska oxå isoleras, ska jag ha nån vindpapp eller plast först?
Det ska upp panel där sen.
Tack på förhand Med vänlig hälsning, Alex
Vilken isolering bör jag välja? Ska jag ha plast i botten eller dylikt?
Jag ska regla 600 och ha ett 27mm furugolv.
Väggarna upp till fönstren ska oxå isoleras, ska jag ha nån vindpapp eller plast först?
Det ska upp panel där sen.
Tack på förhand Med vänlig hälsning, Alex
Klicka här för att svara

