Hej! En nybörjare undrar:
Huset (40kvm) är timrat med 6 cm tjockt timmer. På insidan är det isolerat 45mm. Vi tänkte nu isolera 45 + 45 på utsidan och sätta ny fasad

Frågan är: på insidan sitter ett lager byggplast, kommer det bli ett problem? Borde vi borra hål i plasten för att få luftgenomströmning innan vi isolerar?
Huset kommer vara uppvärmt året runt.
Tack
