Hej, gäller ett suterränghus med nuvarande uppreglat golv på platta. Jag funderar på om det skulle fungera att ersätta det med att isolera med XPS eller isodrän direkt på plattan med typ 100 mm och sedan EPS cement ? Borde väl gå för det kan väl inte bli sämre än det man har nu, eller ? Tacksam för synpunkter.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.