Hej!
Ska bygga ett uterum och ska isolera bjälklaget på altanen.
Någon påläst som vet hur man ska gå till väga?
Har en ide om att göra på sättet enligt bild.
Är det rätt tänkt, om inte hur ska man göra? :)
 
  • Ritad skiss av isolering för bjälklag med lager av isolering, vindpapp, brädor och stödben.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.