Jag har idag ett förråd med en oisolerad betongplatta som golv. Detta tänkte jag göra om till ett isolerat rum.

Hur bör jag isolera golvet på bästa sätt utan att bygga allt för högt?

/Michael
 
cellplast?
 
Kanske platon matta?

Frogolite på det och överst spårad frigolite med aluminium profil för elslingor?

Jag vet bara inte hur högt det blir och om det finns bättre sätt...

/Micke
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.