S sehantelism #1 Medlem · 2 inlägg 12 jan 2004 15:36 sehantelism Medlem 2 inlägg 12 jan 2004 15:36 #1 Jag har idag ett förråd med en oisolerad betongplatta som golv. Detta tänkte jag göra om till ett isolerat rum. Hur bör jag isolera golvet på bästa sätt utan att bygga allt för högt? /Michael
Jag har idag ett förråd med en oisolerad betongplatta som golv. Detta tänkte jag göra om till ett isolerat rum. Hur bör jag isolera golvet på bästa sätt utan att bygga allt för högt? /Michael
N Norre #2 Medlem · 296 inlägg 18 jan 2004 09:49 Norre Medlem 296 inlägg 18 jan 2004 09:49 #2 cellplast?
S sehantelism #3 Medlem · 2 inlägg 18 jan 2004 11:21 sehantelism Medlem 2 inlägg 18 jan 2004 11:21 #3 Kanske platon matta? Frogolite på det och överst spårad frigolite med aluminium profil för elslingor? Jag vet bara inte hur högt det blir och om det finns bättre sätt... /Micke
Kanske platon matta? Frogolite på det och överst spårad frigolite med aluminium profil för elslingor? Jag vet bara inte hur högt det blir och om det finns bättre sätt... /Micke