Hej alla!

Håller på att bygga till där hemma och har nu börjat fundera hur jag skall isolera min anslutning av taket.

Skall ha öppet mot nock i tillbyggnaden, dock är planen att dölja det "gamla" taket med en lodrät vägg rakt upp, fundera nu vad som är "korrekt"

1. Att fullisolera även taket som går över det gamla taket (höger om det röda)
2. Att inte isolera som punkt 1 utan bara isolera upp med det röda strecket och lämna det gamla taket som kallvind.
3. genomföra både punkt 1 & 2 dvs fullisolera taket samt vägg mot tillbyggnad..

Hoppas ni förstår vad jag menar är tacksam för input och kommentarer/motiveringar



// Micke
 
  • isolering_tillb_vinkel.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.