Tja!

Är på väg att isolera min urblåsta sommarstuga och kommer använda mig av någon form av cellulosaisolering. Har hittat något som kallas Isofloc som verkar ha sitt ursprung i Tyskland men med representation i Sverige (bland andra länder.) De använder sig som så många andra av kasserade tidningar för att tillverka sin isolering.
Jag sökte här på forumet men får inte en enda träff på isofloc. Finns här någon som har erfarenhet av produkten eller av företaget?
Representanten - som jag har en mejlkonversation med - heter Michael Hohenstein och innehar f-skattebevis och organisationsnummer och så vidare men presenteras utan något "riktigt" företagsnamn på sina hemsidor vilket iofs inte behöver betyda något men det ser lite konstigt ut.
Vet att det finns flera olika sidor där man kan kolla upp företag på olika sätt. Någon som kan tipsa om några? Jag har ju organisationsnumret....

Mange tack!
Tomas

Ingen vet något relevant? Ska man tolka det positivt eller negativt tro... :p

allabolag.se

• Gilla
ToRy
  • Laddar…
Tackar! Gav inte mer än att han startat under 2012 och haft en omsättning mellan 200-299.000 under samma år. Inga anställda. Frågan är om man vågar "chansa"....? Får fundera lite på den....

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.