ska börja bila upp källargolvet för att dra vattenburen värme för att sen gjuta igen...
istället för singel, frigolit å sen platta... så funderade jag lite på om man inte kunde göra typ såhär?
- ~1cm flytspackel (för att jämna av
- 10cm platta (med golvvärme i)
- fiberduk
- 10cm isodrän
- fiberduk
- jord
isodrän isolerar och skapar ett kapillärbryt också väl?
kanske är lat, men tyckte det verkade som en bra idé?