Hej.
Vi ska bygga ett 1.5 planshus med isolecablock 350 mm. Vi har redan skrivit kontrakt med en entreprenor som nu 2 manader senare sager sig inte kunna mura upp gavlarna under nock pga det skulle bli for instabilt. De skulle istallet byggas it tra och lagga pa en skiva med puts utanpa.
Det kanns oseriost att komma med det nu sa har sent. Stammer detta?
Tack pa forhand. Bradskande.
Vi ska bygga ett 1.5 planshus med isolecablock 350 mm. Vi har redan skrivit kontrakt med en entreprenor som nu 2 manader senare sager sig inte kunna mura upp gavlarna under nock pga det skulle bli for instabilt. De skulle istallet byggas it tra och lagga pa en skiva med puts utanpa.
Det kanns oseriost att komma med det nu sa har sent. Stammer detta?
Tack pa forhand. Bradskande.
Vi har byggt att 6,5 meter högt 1.5 våningshus i Isoleca. Det krävs visst konstruktionsjobb, men inte så för omfattande. Jag betalade 18.000 kr för konstruktionsritningar. Inte så mycket om gavlarna mera vad gäller långsidorna.
Kraftiga takstolar stagar upp gavlarna. Kanske de tycker det är jobbigt att arbeta från ställning med murning.
Kraftiga takstolar stagar upp gavlarna. Kanske de tycker det är jobbigt att arbeta från ställning med murning.
Hej kalarne.
Tack sa mycket for svar.
Tack sa mycket for svar.
Klicka här för att svara

