Hej.

Vi ska bygga ett 1.5 planshus med isolecablock 350 mm. Vi har redan skrivit kontrakt med en entreprenor som nu 2 manader senare sager sig inte kunna mura upp gavlarna under nock pga det skulle bli for instabilt. De skulle istallet byggas it tra och lagga pa en skiva med puts utanpa.

Det kanns oseriost att komma med det nu sa har sent. Stammer detta?

Tack pa forhand. Bradskande.
 
Vi har byggt att 6,5 meter högt 1.5 våningshus i Isoleca. Det krävs visst konstruktionsjobb, men inte så för omfattande. Jag betalade 18.000 kr för konstruktionsritningar. Inte så mycket om gavlarna mera vad gäller långsidorna.
Kraftiga takstolar stagar upp gavlarna. Kanske de tycker det är jobbigt att arbeta från ställning med murning.
 
  • 20080904091.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 20080904089.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej kalarne.
Tack sa mycket for svar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.