P
[SH] [SH] skrev:
Fast de konsumentmaskiner som det hänvisas till ovan är ju enkla bänkmodeller som använder samma vatten om och om igen medan de är i drift.
Electrolux dito var inte sådan
Jag känner inte till några maskiner som jobbar med återvunnet vatten men om det är så idag så kan man ju förstå att isen smakar illa ju mer bakterier det bildas.
 
electroluxaren skrev:
Electrolux dito var inte sådan
Jag känner inte till några maskiner som jobbar med återvunnet vatten men om det är så idag så kan man ju förstå att isen smakar illa ju mer bakterier det bildas.
Det är alltså dom fristående ismaskinerna för runt 1000 som "återvinner" vattnet
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.