electroluxaren skrev:
Mest nyfiken, för om de bytte allt borde ju det inte finnas något som stör.
Nu vet jag ju inte vilken generation du fick i byte men om det är den "nya" icmakern så kan ju skillnaden ligga där.
hur eller hur är allt detta historia för dessa produkter har utgått för alltid
Smaken på isen var kvar. De visste inte vad de skulle göra och bytte ut hela frysen utan resultat. Smaken var fortfarande kvar. Enligt teknikern var inte jag den enda kunden som hade detta problem, han visste inte vad han skulle göra för att lösa problemet. Vet inte om de har samma lösning idag på is-tillverkningen.
 
P
G GBG68 skrev:
Smaken på isen var kvar. De visste inte vad de skulle göra och bytte ut hela frysen utan resultat. Smaken var fortfarande kvar. Enligt teknikern var inte jag den enda kunden som hade detta problem, han visste inte vad han skulle göra för att lösa problemet. Vet inte om de har samma lösning idag på is-tillverkningen.
Jaha så din nya frys fick samma problem?
Som sagt idag finns inte dessa produkter kvar efter de la ned och stängde fabriken i Mariestad.

Det enda jag märkte, vilket inte var ett klagomål, var att det kolsyrade vattnet smakade skit från en viss kommunal vattentäkt men gott från en annan, icke kolsyrat märkte man skillnad men drickbart. kolfiltret gjorde ingen skillnad.
 
electroluxaren skrev:
Jaha så din nya frys fick samma problem?
Som sagt idag finns inte dessa produkter kvar efter de la ned och stängde fabriken i Mariestad.

Det enda jag märkte, vilket inte var ett klagomål, var att det kolsyrade vattnet smakade skit från en viss kommunal vattentäkt men gott från en annan, icke kolsyrat märkte man skillnad men drickbart. kolfiltret gjorde ingen skillnad.
Kolfiltret till kylen har jag tagit bort. Gör varken från eller till. Kallvattnet smakar OK.
Tyvärr har vårt kolsyrade vatten slutat att fungera för en tre år sedan. Ny tub töms omgående.

Kyl- och frys får vara kvar så länge de håller kylan.
 
P
G GBG68 skrev:
Kolfiltret till kylen har jag tagit bort. Gör varken från eller till. Kallvattnet smakar OK.
Tyvärr har vårt kolsyrade vatten slutat att fungera för en tre år sedan. Ny tub töms omgående.

Kyl- och frys får vara kvar så länge de håller kylan.
Då är det fel på tuben eller diffrentsialtrycksventilen
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.