Frysen är på dvs att alla knappar högst upp lyser. Då är det nog troligtvis ett kabelbrott.
Hej! Nelectroluxaren skrev:
Nej, men ismaskinen ser likadan ut. Jag har iofs ett AEG-skåp. Min ismaskiskinen slutade plötsligt att producera is. Den låter precis som innan men lampan står och blinkar. (Den slocknar när man trycker på den.) Jag tömde skåpet och frostade av allt men det hjälpte inte. Helt plötsligt en dag (månader senare) fungerade den igen men det varade inte mer än några dagar sen var det stopp.electroluxaren skrev:
electroluxaren skrev:
hur blinkar den gula lampan?E Eiwinrude skrev:Hej! N
Nej, men ismaskinen ser likadan ut. Jag har iofs ett AEG-skåp. Min ismaskiskinen slutade plötsligt att producera is. Den låter precis som innan men lampan står och blinkar. (Den slocknar när man trycker på den.) Jag tömde skåpet och frostade av allt men det hjälpte inte. Helt plötsligt en dag (månader senare) fungerade den igen men det varade inte mer än några dagar sen var det stopp.
Hur demonterar man luckan?electroluxaren skrev:
Klicka här för att svara


