Jag har märkt att det kommit lite vatten under kylskåpet ibland. Funktionen på skåpet är helt OK och avfrostning funkar bra men på baksidan finns lite is kring det här röret på vänster sida i bild, man ser tydligt rinnmärkena. Idéer på om jag kan göra något åt saken?
Modellen heter FN73Q13G
Modellen heter FN73Q13G
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara