Går det inte att koppla in den till datorn och kolla "" Den här datorn " så kan den synas där
men du måste tillåta den att synas i telefonens meny
Jag har iof en Galaxy 7 och det går bra till Windows men måste tillåtas att synas för andra
men du måste tillåta den att synas i telefonens meny
Jag har iof en Galaxy 7 och det går bra till Windows men måste tillåtas att synas för andra
om du kan lista ut hur man gör på ett enkelt sätt säg till jag har samma problem.
Det enda sätt jag kommit på än så länge är att ladda hem dom en och en
En gissning är att apple gjort det omöjligt att ta hem bilderna för att man ska ge upp och köpa en ny iphone istället
Det enda sätt jag kommit på än så länge är att ladda hem dom en och en
En gissning är att apple gjort det omöjligt att ta hem bilderna för att man ska ge upp och köpa en ny iphone istället
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 844 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 844 inlägg
Sist jag hade iPhone gick det inte på något enkelt sätt. En av anledningarna til att jag bytte till Huawei, som jag fortfarande gillar och köper nytt av. Så kan det gå när man begränsar sina användare för mycket.
Moderator
· Stockholm
· 57 821 inlägg
Jag har studerat problemet lite också, men gav upp. Jag kom fram till att man skall kunna använda apples bildapp som jag tror att man bara kan ha på en Mac dator. Dottern har en Mac, men något gick fel, sedan hann jag inte studera mer om hur man gör.
Även i Windows kan man få upp alla bilderna och "selectade" mha. cntrl + A. Men jag har för mig att den sedan vid kopiering ändå frågar om varenda bild.
Även i Windows kan man få upp alla bilderna och "selectade" mha. cntrl + A. Men jag har för mig att den sedan vid kopiering ändå frågar om varenda bild.
På datorn kan du Installera ”iCloud for Windows”. Sen är det bara att flytta filerna.
Har du inget google-foto konto? Skaffa det annars för framtida bilder. Kostar gratis och har obegränsad lagringsmängd. Alla foton man tar med mobilerna sparas där automatiskt.
Har du inget google-foto konto? Skaffa det annars för framtida bilder. Kostar gratis och har obegränsad lagringsmängd. Alla foton man tar med mobilerna sparas där automatiskt.
www.icloud.comnino skrev:
P para skrev:
Kan man flytta alla bilder i ett svep?
Eller bara en och en?
Är 2-3000 bilder

