När jag klickat på hämta bilder och videor så kommer det upp en ruta se bild
Dialogrutan "Hämta bilder och videor" på datorskärm med markerade alternativ och Hämta-knapp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Jag klickar i alla och trycker hämta sen händer inget...
 
Den jobbar säkerligen i bakgrunden. Först skall det säkert kontrolleras källa resp. mål så att inget raderas som inte är duplikat. Kolla in din bildmapp om det händer något där.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Eller också så är det jag som är korkad :D

Kikade i fel mapp på måldisken...
Nu tankar jag hem allt 4ggr :thinking:

Så det verkar funka iag
 
Nu är allt nertankat!! Tack som fn!

Hur raderar jag allt från icloud nu då? genom mobilen antar jag, precis som vanligt?

Ingen risk att filerna på den externa blir raderade på nåt vis om dom är raderade i icloud? nästa gång man ska föra över
 
R
Är du rädd för radering , det är en extern HD säger du , bara koppla bort
 
Jo självklart kan jag ju koppla ur, men jag tänker på nästa gång jag ska koppla in och föra över
 
R
Kanske du måste byta namn på biblioteket , det kan vara så att den skriver över , normalt
frågar datorn , """ Att det finns en fil eller bibliotek med namnet , ska det skrivas över JA eller NEJ
Ett Expl heter den Gustav namnändra till Gustav1 och nästa gång Gustav2 osv
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Ja jag gör så för säkerhets skull
 
Bra att det löste sig!
 
JLyck JLyck skrev:
Bra att det löste sig!
Tack för all hjälp!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.