1 297 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
Iphone app för tidsuppskrivning?
Jag har letat efter en app för att kunna skriva upp timmar i olika projekt, till exempel hur många timmar man lägger på renoveringen i huset, men jag har inte hittat set jag söker. De flesta är som ett stoppur, man startar när man börjar, och stannar när man slutar. Nät man glömmer blir det jättebökigt att lägga till. Jag önskar:
Möjlighet att ha flera projekt.
När dagen är slut klickar man på projektet och anger enkelt antal timmar. Datumet registreras, vill man ändra datum till annan dag går det.
Sammanställning så man kan se totalt antal timmar från ett start till ett slutdatum, Kanske också en enkel månadsuppställning för eventuell fakturering.
Några tips, eller ska man be någon skapa en sådan ? Det är ju inget komplicerat.
Möjlighet att ha flera projekt.
När dagen är slut klickar man på projektet och anger enkelt antal timmar. Datumet registreras, vill man ändra datum till annan dag går det.
Sammanställning så man kan se totalt antal timmar från ett start till ett slutdatum, Kanske också en enkel månadsuppställning för eventuell fakturering.
Några tips, eller ska man be någon skapa en sådan ? Det är ju inget komplicerat.
Kanske http://www.liquidplanner.com/mobile/ ?
Klicka här för att svara