6 338 läst ·
35 svar
6k läst
35 svar
ip-telefoni, blev dyrare...
Just så!
Tidigare:
Telefonbolag A, 115 kr (inkl linjekostnad)
ADSL-bolag B, 295 kr
Summa : 410 kr
Nu:
Telefonbolag A, 80 kr (ip-telefoni)
ADSL-bolag B, 295 ADSL + 75 linjekostnad = 370 kr
Summa 450 kr
Snart:
Bredband-bolag C, 350 kr, inkl linje och ip-telefoni
Tidigare:
Telefonbolag A, 115 kr (inkl linjekostnad)
ADSL-bolag B, 295 kr
Summa : 410 kr
Nu:
Telefonbolag A, 80 kr (ip-telefoni)
ADSL-bolag B, 295 ADSL + 75 linjekostnad = 370 kr
Summa 450 kr
Snart:
Bredband-bolag C, 350 kr, inkl linje och ip-telefoni
Vi har fortfarade samma ADSL som tidigare,. Ip-telefonin fungerade i ungefär två månader utan problem Nu är den felanmäld men ej åtgärdad.Demmpa skrev:
Klicka här för att svara