Fråga här, har metod högskåp med integrerad simens frys men dörren som jag satte på igår vill inte riktigt sluta tätt så varnar efter en stund
Nån som har en idé 🤔
 
  • Högskåp med integrerad Siemenskyl, dörr syns stängd men kanske inte helt tät.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Patrick0327 Patrick0327 skrev:
Fråga här, har metod högskåp med integrerad simens frys men dörren som jag satte på igår vill inte riktigt sluta tätt så varnar efter en stund
Nån som har en idé 🤔
gör om installationen och följ beskrivningen till punkt och pricka
finns inga genvägar om man skall ha sånt skit som integrerade
 
returen returen skrev:
gör om installationen och följ beskrivningen till punkt och pricka
finns inga genvägar om man skall ha sånt skit som integrerade
Kul hjälp🙈
 
Patrick0327 Patrick0327 skrev:
Kul hjälp🙈
enda sättet för du har fukkat upp det
 
Antagligen så står frysen för långt in.
Då kan dörren inte stängas helt.
Alt om du kan justera plastskenorn som håller dörren. Men det är ju en minimal justering så det räcker? Kanske inte.
 
Dr Benz Dr Benz skrev:
Antagligen så står frysen för långt in.
Då kan dörren inte stängas helt.
Alt om du kan justera plastskenorn som håller dörren. Men det är ju en minimal justering så det räcker? Kanske inte.
Släppte lite på skruvarna till fästet som satt till dörren👍
 
  • Fäste för dörrkonstruktion med justerade skruvar synliga i en interiör.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.