Problem mitt i köksbygge! Går de ha diskmaskinen längst ut eller måste jag sätt ett skåp på sidan! Helst vill jag bara ha en täcksida men hur får man dit en sån på själva maskinen! Det verkar som det finns en bild på detta i instruktionsboken men jag förstår inte

• En instruktionsbok för diskmaskin med illustrationer för montering, inkluderande fästning av täcksida och uppställning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ouppbyggt kök med diskmaskin i slutet av bänkskåp utan täcksida.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Åsa Lund
Du ska väl ha diskbänk eller nåt annat ovanpå?
Fäst sidan i den skivan

Du ska INTE fästa täcksidan i diskmaskinen, då kan du ju inte dra fram den! Flytta undan diskmaskinen, montera bänkskiva och täcksida, sätt in diskmaskinen.

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Åsa Lund
Anna_H Anna_H skrev:
Du ska INTE fästa täcksidan i diskmaskinen, då kan du ju inte dra fram den! Flytta undan diskmaskinen, montera bänkskiva och täcksida, sätt in diskmaskinen.
Precis vad jag menade
Man blir lite lat med att skriva många ord när det görs via telefon

• Gilla
Anna_H
  • Laddar…
P
Det du ser i bruksen ärju hur du skall fästa maskinen så att den inte tipper. Ellerrör sig på annat sätt.

L linasis skrev:
Problem mitt i köksbygge! Går de ha diskmaskinen längst ut eller måste jag sätt ett skåp på sidan! Helst vill jag bara ha en täcksida men hur får man dit en sån på själva maskinen! Det verkar som det finns en bild på detta i instruktionsboken men jag förstår inte
Du fäster täck sidan i bänkskivan ovan diskmaskinen med vinklar och även vinkel i golvet och/eller väggen.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.