Har två fönster som jag vill ha insynsskyddade. Tar tacksamt emot olika förslag. Vill helst kunna se ut, utan att synas. :-?
 
Om det passar in i miljön så kan man ju alltid använda folie, antingen mörktonad eller spegel.
 
Jag vet inte hur det fungerar när det är mörkare ute än inne, blir inte spegeleffekten/toningen då det omvända?
 
Jag har full insyn i bastun ... ::). Men det visar sig att det starka 'neonljuset' under laven bländar eventuella nyfikna ... nattid villsäga.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.