1 051 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
Insynsskydd med pressening?
Hej allesammans!
(Kanske ligger under fel tråd, ber om ursäkt isåfall)
Jag har få en garageplats där det finns cirka 10 st platser alla har vars en egen port. Men mellan platserna är där bara stängsel mellan reglarna liksom. Har tänkt smälla upp någon billig pressening mot grannarna.
Hur är smidigaste sättet att fästa detta? Lim på reglarna och sen trycka dit presseningen? Eller spika? Om jag kan limma vilket lim? Eller silikon räcker?
Tacksam för alla svar!
Ska ha lite verktyg där och har sätt att där varit inbrott innan för stängslet har varit uppklippt mellan alla platser har jag sett.
mvh
Jag har få en garageplats där det finns cirka 10 st platser alla har vars en egen port. Men mellan platserna är där bara stängsel mellan reglarna liksom. Har tänkt smälla upp någon billig pressening mot grannarna.
Hur är smidigaste sättet att fästa detta? Lim på reglarna och sen trycka dit presseningen? Eller spika? Om jag kan limma vilket lim? Eller silikon räcker?
Tacksam för alla svar!
Ska ha lite verktyg där och har sätt att där varit inbrott innan för stängslet har varit uppklippt mellan alla platser har jag sett.
mvh
Vanliga buntband i stängslet och skruv med bricka i reglarnaG ganooo skrev:Hej allesammans!
Tacksam för alla svar!
mvh
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 083 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 083 inlägg
Det enklaste är antagligen att klämma fast med brädor som skruvas I varje regel fast en billig pressening kommer gå sönder. Välj antingen dyrare presseningar eller någon annan lösning t ex att gömma verktygen. En hög med "skräp" med några tomkartonger och några tomdunkar gömmer det mesta.
Klicka här för att svara