såg att hbg har sin stokerskruv igång hela tiden som elden är igång. så man kan säga att det är cellslussen som är matningen. smart tanke egentlligen. men känns ju inte nödvändigt att skruven ska gå hela tiden. men smart map brandförebyggande funkttioner.

känns som jag missade nåt här.. var är alla inlägg saknar minst 3 st från igår.

Moderator är in och städar när Fröling- och ETA-folket inte kan föra tråden framåt på ett konstruktivt sätt :)
Detta var inte första gången. Synd tycker jag, att det är så svårt att föra sig alltså, som har behållning av att kunna läsa om respektive märke på ett annat sätt än broschyrer.

_ap_
Det bästa är om Ni ställer frågorna så kan Vi försöka svara.

Vi kan nog komma med 2 olika svar, men det är uppenbart att vi aldrig kommer kunna "försvara" oss.

Personligen kommer jag ALDRIG kunna låta bli att kommentera saker jag tycker är missvisande.

/Andreas

Redigerat:
_ap_ skrev:
Det bästa är om Ni ställer frågorna så kan Vi försöka svara.

Vi kan nog komma med 2 olika svar, men det är öppenbart att vi aldrig kommer kunna "försvara" oss.

Personligen kommer jag ALDRIG kunna låta bli att kommentera saker jag tycker är missvisande.

/Andreas
d^_^b

No hard feelings...;)

Jag funderar på några frågor just nu, måste bara formulera till dom på rätt sätt.

Skulle gärna se denna tråd fortsätta. Är i tankarna på att skaffa antingen ETA eller Fröling panna!

kom igen nu!

_ap_
Då det finns 2st ETA på Åland tycker jag du ska kontakta BiovärmeSverige för att få nr dit
så att du själv kan göra ett besök.

Det går inte att sitta här och försöka jämföra.

/Andreas, Biovärme Sverige

Nu blev man glad. Förväntade mig aldrig att det skulle finnas här!
Ska absolut snacka med biovärme Sverige det hade jag ändå tänkt,
då ETA ligger högst på min lista.

Det är klart man inte avgör sitt beslut av vad folk skriver här, men det är ändå
här som man får mest intryck av vad andra tycker och tänker om "sina pannor"
inte "andras pannor".

Tycker detta är ett skitbra forum som jag tittar igenom nästan varje dag.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.