Har en U-trapp till övervåningen, jag beställde den med sättsteg för att få den sluten...nåt jag inte tänkte på va att det blev en öppning in under trapp åt sidan liksom, om ni förstår vad jag menar....så nu skulle jag vilja ha lite inspiration av er hur man får till det snyggast med väggen som måste byggas i den där "triangelgluggen"
Tack så länge
Tack så länge
Det beror lite på hur U-et ser ut också. Ibland är "skänklarna" nästan dikt an mot varandra. I vår kommande trapp är U-formen lite bredare. I båda fallen går det att bygga ett litet förråd under. Så här der det för tillfället ut i vår blivande hall.
I utrymmet mellan förrådsdörren och starten på trappen skall vi ha en lite sittpall när man klär på skor eller väntar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
I utrymmet mellan förrådsdörren och starten på trappen skall vi ha en lite sittpall när man klär på skor eller väntar.
Å tack för den bilden, exakt så beslöt jag mig för att göra, så väggen helt livar med vagnsstycket, sen spacklar jag skarven och drar fiberduk över allt så det blir skarvlöst, är det så ni tänkt också eller? har ni målat eran trapp och isåfall har ni behövt använda kvistlack?
Klicka här för att svara