Hej,
Söker kreativ inspiration vad man kan göra med ett gammalt sopnedkast som står på vår baksida 😊
Kan vara allt från att bygga en ölkyl till förvaring.
Söker kreativ inspiration vad man kan göra med ett gammalt sopnedkast som står på vår baksida 😊
Kan vara allt från att bygga en ölkyl till förvaring.
Är det ett djupt schakt som leder någonstans, eller är tegelkonstruktionen bara till för att dölja en soptunna?
Klicka här för att svara

