3 647 läst ·
2 svar
4k läst
2 svar
inspektionslucka på ifö premount toa?
Vi håller på att installera en låg modell av ifö premount väggmodul för toa. Vi behöver ha inspektionslucka ovanifrån. Om någon här har en likadan hur har du gjort? Trä? Kakel? Plåt? Vår modul är en hörnmodul.
Vi skall även ha en spolknapp där du bara för hanen över så spolar den. Hur sätter vi den på bästa sätt?
Mvh Martin
Vi skall även ha en spolknapp där du bara för hanen över så spolar den. Hur sätter vi den på bästa sätt?
Mvh Martin
Jag är i precis samma situation som dig. Har beställt låg modul med sensorspolknapp. Har dock inte fått mitt än pga leveransproblem hos IFÖ.
Jag kommer att ha en inspektioslucka i form av en 40mm tjock ekskiva som "lock". Bara att lyfta av när det behös (förhoppningsvis aldrig :
)
Spolknappen har jag inte bestämt riktigt än men man kan väl sätta den varsomhelst tror jag. Det blir antagligen snett ovanför sitsen strax under ekskivan för min del.
Mvh Mikael
Jag kommer att ha en inspektioslucka i form av en 40mm tjock ekskiva som "lock". Bara att lyfta av när det behös (förhoppningsvis aldrig :
Spolknappen har jag inte bestämt riktigt än men man kan väl sätta den varsomhelst tror jag. Det blir antagligen snett ovanför sitsen strax under ekskivan för min del.
Mvh Mikael
Klicka här för att svara