Har monterat nya fönster mm. Nu vill vi ha insektnät framför fönstren nu när sommaren närmar sig.
Hur ska jag få till det på bästa sätt? Det ska vara något som är lätt att få loss och sätta dit eftersom man ska kunna öppna fönstret och stänga den. Vill inte skruva något i smygar eller så. Det är vridfönster jag har.

J Joukko skrev:
Har monterat nya fönster mm. Nu vill vi ha insektnät framför fönstren nu när sommaren närmar sig.
Hur ska jag få till det på bästa sätt? Det ska vara något som är lätt att få loss och sätta dit eftersom man ska kunna öppna fönstret och stänga den. Vill inte skruva något i smygar eller så. Det är vridfönster jag har.

Kollar på luxaflex.se, där hittar du ett sortiment som uppfyller dina krav.

Om du bor i närheten av en större stad så kan jag dirigera dig till butik med utställning

Fanns en återförsäljare i Trollhättan. Få åka dit och kolla vad de har.

J Joukko skrev:
Fanns en återförsäljare i Trollhättan. Få åka dit och kolla vad de har.

Hej

Ett tips är att avvakta ett par veckor, en inseknät kampanj för luxaflex startar den 1 maj.

Ok. Bra att veta. Kan åka dit först och kolla vad som finns och sedan åka tillbaka och beställa.

Efter många försök med löst nät, magnetremsor osv. har jag hittat ett fint insektsnät. Den fungerar på samma sätt som en rullgardin, men med sidorna i förseglade styrningar.
Ett företag i Lettland. Inom fem dagar hade jag det hemma.
3 till 4 gånger billigare än Luxaflex!
https://insectnets.com/sv/produkter/myggnat-for-fonster-rullgardin/

• Utsikt genom ett öppet fönster med panoramavy över en skogsdunge och åker.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
bergquist
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.