7 734 läst ·
6 svar
8k läst
6 svar
insektsnät eller ej?
Produkter som diskuteras: "insektsnät"
Aluminiumduk för insekter Jowema
Skydd för t.ex insekter och möss
104 kr inkl moms
Läs mer
Gjorde du själv eller köpte? https://www.bauhaus.se/fresh-insektsgaller-150x150mm ska om jag fattat rätt passa i Fresh 90. Dock hade jag tänkt mer finmaskigt, har en rulle rostfritt nät jag tänkte använda. Bara jag inte ställer till nåt.F Frågan skrev:
Tänk på att insektsnät kan sätta igen väldigt fort vid t.ex. pollen/frö-säsongen.
Gäller att hålla koll och rensa/byta nätet vid behov annars blir det ingen friskluft in.
Gäller att hålla koll och rensa/byta nätet vid behov annars blir det ingen friskluft in.
Produkter som diskuteras: "insektsnät"
Insektsnät
Insektsnät är ett effektivt sätt att hålla oönskade insekter borta från hemmet, samtidigt som det tillåter frisk luft att cirkulera. De är särskilt användbara under sommarmånaderna när fönster och dörrar ofta hålls öppna.
Läs mer
Har tänkt så också, men kom fram till att det var detsamma med filtret i så fall. Frågan är bara om man vill ha blockeringen ute eller inne. Inne är det förvisso lättare att rensa bara man inte öppnar upp ett getingbo. Märkligt nog hittade jag varken stora saker eller insekter i ventilerna när jag rengjorde dem.FrittDrag_II skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden