I ImoMama #1 Medlem · 6 inlägg 27 jun 2005 12:21 ImoMama Medlem 6 inlägg 27 jun 2005 12:21 #1 Hej I januari -06 kommer vi att flytta in i st katthult, smålandsvillan, med oinred vind. Någon som har något bra tips eller råd att ge. Krav: Toa och bastu. Tacksam för alla tips och råd jag kan få. //Tessan
Hej I januari -06 kommer vi att flytta in i st katthult, smålandsvillan, med oinred vind. Någon som har något bra tips eller råd att ge. Krav: Toa och bastu. Tacksam för alla tips och råd jag kan få. //Tessan