Hej

I januari -06 kommer vi att flytta in i st katthult, smålandsvillan, med oinred vind.

Någon som har något bra tips eller råd att ge.

Krav: Toa och bastu.

Tacksam för alla tips och råd jag kan få.

//Tessan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.