P
Jisses vad snyggt! :thumbup: en fråga:. hur mycket tål klinker plattorna att belastas när man bygger såhär? tänkte på om det håller om man har större fordon på? tex traktorgrävare Huddig /skotare/jordbrukstraktor eller om det är bättre att måla då?

Programmet jag beräknat med är Autodesk Inventor.

Den högra porten sett från insidan är lite modifierad för att gå rakt upp. Fjädern är utbytt mot två vikter och på armen till portöppnaren sitter en vajer ist.

Jag har ett litet förråd på tomten som jag ska förvara alla bra att ha prylar i, så den förvaring som skall vara i garaget är till för verktyg, maskiner och förbrukningsvaror.

Skall vara tåliga. Har kört med dubb och domkraft utan några problem. Vikten dom klarar beror väl på betongen under.

Jävlar vad gött precis som jag har tänkt mig att bygga mitt garage! Du är inte villig att dela med dig av ritningarna? Med vänlig hälsning Jimbo

Skicka mailen så kan vi nog fixa något

Vilket drömmgarage!.Så vill jag också ha men har för mycket hjul så det blir inte bra i mitt (enkel 35kvm).Tänkt att lägga granitkeramik i sommar när man kan få ut bilen bla.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.