Hej.

Har en kallvind jag gärna skulle vilja inreda. Frågan är om det ens är möjligt med dessa takstolar. Går det att modifiera takstolarna och få bort snedsträvorna så att rummet går att utnyttja fyllt ut?
 
  • Kallvind med oisolerad takstolstruktur och snedsträvor, öppet takfönster och bråte på golvet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det går säkert men du behöver ta dit en konstruktör som kan räkna på det och i vissa kommuner krävs bygglov för att ändra på bärande delar i konsturktionen!
 
Utnyttja till vad? Blir mycket pengar för lite yta som det ser ut på dina bilder :(
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.