Hej,
Jag är en glad amatör som nyligen flyttat in i en bostadsrätt.
Håller på att göra lite arbete runt fönstrena men min fråga är, hur gör man det snyggt?
Har satt dit mdf för att förlänga fönsterbrädan, och nederst är en helt ny bredare skiva
.
Spacklar jag bara mellanrummen och målar över? Är även en lite nivåskillnad vilket gör det klurigare.
Mycket tacksam för tips på hur jag ska gå tillväga!
Jag är en glad amatör som nyligen flyttat in i en bostadsrätt.
Håller på att göra lite arbete runt fönstrena men min fråga är, hur gör man det snyggt?
Har satt dit mdf för att förlänga fönsterbrädan, och nederst är en helt ny bredare skiva
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Spacklar jag bara mellanrummen och målar över? Är även en lite nivåskillnad vilket gör det klurigare.
Mycket tacksam för tips på hur jag ska gå tillväga!
Klicka här för att svara
