har i dagarna monterat nytt tak i rummen på övervåningen. på brägårn sa han att jag nog skulle vänta 3-4 v innan jag lackar dom. måste man vänta så länge eller ska man vänta längre. virket kom från lev på morgonen så det e rätt fäskt+ att jag har ingen värme där uppe ??? ??? ???