har i dagarna monterat nytt tak i rummen på övervåningen. på brägårn sa han att jag nog skulle vänta 3-4 v innan jag lackar dom. måste man vänta så länge eller ska man vänta längre. virket kom från lev på morgonen så det e rätt fäskt+ att jag har ingen värme där uppe ??? ??? ???
 
ok bra o veta :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.