Hej, jag undrar om någon vet hur innertakskivor ska fästas.
Har takskivor som är 600x4000 mm långa.
Det är så att några har släppt, och jag undrar hur man ska fästa upp sådana långa monster takskivor.
Mvh
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.