Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
- Panelen rört på sig vid temperaturändringar och det har blivit fula sprickor/fog. Går det att göra något åt det? Fel konstruktion?
Undrade för att det ser konstigt ut att det är småsprickor mellan de stora.J Jostejoogar skrev:
Med uppvärmt året om borde det lugna sig, kanske inte va nog torrt när det monterades.
Är nog lättast att foga och måla.
Du har nog rätt att det inte var helt torrt när det monterades. Så det är bara att foga och måla. Tack för svar!larsbj skrev:
Klicka här för att svara