Vill sätta innertak i mitt uterum som är vinterisolerat, har 50mm kanalplast och vattenburen golvärme men då uterummet blir väldigt varmt trots paxfläkt samt tillluft vill jag nu göra ett innertak med isolering.
Frågan är om jag ska ha innertak, plast ( ångspärr ) sen isolering och en ventilerad luftspalt? Kan jag använda frigolit?, det kommer nog bli rätt varmt i luftspalten under sommarmånaderna.
Uterummet är alltid uppvärmt.
Vill även ha ledspotar som belysning