3 325 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Innerpanel utomhus
Har hittat en panel som jag vill ha till ett uthus, finsågad gran på utsidan av panelen, panelen är dock bara 14 mm tjock och egentligen avsedd för in inomhus. Vad kan det bli för problem om jag använder den som ytterpanel?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Bara du målar ordentligt med rätt färg på utsidan skall det nog inte vara någon fara.
Klicka här för att svara
