Hej!

Vi funderar på att bygga ett ugglan 121, men funderar på vad det är för innerväggar i detta hus?

Är det bara gips, eller är det isolering oxå? spånskiva?
 
Det är bara gips i innerväggarna.. Vill du ha isolering, så får du säga till.. Det blir alltså en tillkommande kostnad..
 
Pratade med säljare på LB hus angående Ugglan 117. Det var ett tillägg på 5000kr för att få innerväggar isolerade på undervåningen.
 
Vi har nyss betalt för isoleringen till innerväggarna i vår ugglan 121 och vi fick betala ca 6100 kr för allt..
 
Vi isolerade våra innerväggar själva. Inga problem med byggfirman, som meddelade oss när de satt gips på ena sidan av innerväggarna. Lät nästan som att det tyckte det var skönt att slippa göra det själva. Sannolikt inget högmarginaljobb således...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.