2 039 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Inner väggar i Lb-hus Ugglan 121?
Vi isolerade våra innerväggar själva. Inga problem med byggfirman, som meddelade oss när de satt gips på ena sidan av innerväggarna. Lät nästan som att det tyckte det var skönt att slippa göra det själva. Sannolikt inget högmarginaljobb således...
Klicka här för att svara