Medlem
· västerbotten
· 50 inlägg
Ett litet bekvämlighetsproblem som jag skulle behöva hjälp med.
Vi får inget vatten till varken toaletten eller handfatet. Duschen som delvis använder samma ledning med leds av med en t-koppling har vatten. Ingen ispropp eller liknande finns i rören ovanför. Allt har fungerat perfekt innan och sen blev det snorkallt i källaren (elementet hade gett upp) och efter det så fungerar det inte alls. Bifogar en skiss hur det ser ut
Tacksam för hjälp för jag förstår inte vad felet är
Vi får inget vatten till varken toaletten eller handfatet. Duschen som delvis använder samma ledning med leds av med en t-koppling har vatten. Ingen ispropp eller liknande finns i rören ovanför. Allt har fungerat perfekt innan och sen blev det snorkallt i källaren (elementet hade gett upp) och efter det så fungerar det inte alls. Bifogar en skiss hur det ser ut
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tacksam för hjälp för jag förstår inte vad felet är
Medlem
· västerbotten
· 50 inlägg
Medlem
· västerbotten
· 50 inlägg
Anledningen varför jag visste att de inte var en ispropp är för att vi värmde upp badrummet riktigt varmt och lät de va så en vecka men problemet kvarstod. Problemet är löst men de var massa järn som gjort stopp :s vi är på gång att sätta in ett filter så vi blir av med allt järn.
Klicka här för att svara