Hej,
I morse när jag vaknade så upplevde vi att det var kallare än vad det brukar vara.
Såg då att trycket var väldigt lågt, ökade det till 1.5 bar sant luftade elementen. Ingen värme på elementen och nu undrar jag vad felet kan vara.
Är det cirkulationspumpen som är kass? Hur kan jag kolla om den är kass?
inköpt 2022 i augusti, så får ju ta kontakt med ÅF. Men undrar om där är något jag kan göra själv?
Bifogar bild, den hade ett ljus i morse det har den ej längre?
Sönder eller kan man demontera och se, hur i såfall?