1 620 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Ingen underspikning eller vindskiva under 6 månader
Hej!
Jag har bytt panel på stor del av huset och har därför tagit bort vindskivor och underspikning.
Nästa år ska vi måla huset och jag funderar på att låta bli att montera tillbaka underspikning och vindskivor iår eftersom det blir enklare att måla utan dessa.
Är det dumt?
Jag har bytt panel på stor del av huset och har därför tagit bort vindskivor och underspikning.
Nästa år ska vi måla huset och jag funderar på att låta bli att montera tillbaka underspikning och vindskivor iår eftersom det blir enklare att måla utan dessa.
Är det dumt?
Har nog ingen större betydelse.M mattiasohult skrev:
Är ändarna på takbrädor/råspont någorlunda skyddade av pappa?
Klicka här för att svara