J
E etompau skrev:
Har varit med om att nätdel till antennförstärkare har lämnat in efter 30-40 års drift.
Tolkar det som det inte finns en tillstymmelse till signal, då kan det vara fel på antennförstärkare eller avbrott någonstans i antennledning/kontakter.
Det var kabelbrott ute. ny kabel nu funkar det.
 
J
Tack för alla svar.
har löst problemet det var kabel avbrott.
nu funkar det.tack!!
 
  • Gilla
HasseTeknik
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.